Πέμπτη 8 Σεπτεμβρίου 2016

Το Facebook Δουλεύει Για Το Μάρκετινγκ Των Άμεσων Πωλήσεων

Το Facebook Δουλεύει Ακόμη, Για Το Μάρκετινγκ Των Άμεσων Πωλήσεων
Jackie Ulmer

Ορισμένοι θα σου πουν ότι το Facebook πέθανε Για το κλάδο του Δικτυακού Μάρκετινγκ και των Άμεσων Πωλήσεων. Ότι όλοι έχουν μετακινηθεί στα Snapchat and Instagram. Είναι κάτι τέτοιο αλήθεια; Δεν είναι ούτε αλήθεια, ούτε ψέμα, και εδώ εξηγώ γιατί το Facebook είναι ακόμη η ΝΟ 1 πλατφόρμα Κοινωνικών Μέσων για τις Άμεσες Πωλήσεις. Έτσι λοιπόν για να απαντήσω στο ερώτημα «Δουλεύει ακόμη το Facebook για το Μάρκετινγκ Άμεσων Πωλήσεων;», η απάντηση μου είναι ΝΑΙ!
Το Facebook είναι ακόμη η ΝΟ 1 πλατφόρμα Κοινωνικών Μέσων για τις Άμεσες Πωλήσεις.
Αποκλίνω λίγο από το θέμα στο οποίο υπήρξα τελευταία τόσο εστιασμένη, το οποίο είναι η νοοτροπία, και αυτό το κάνω για ένα λόγο.
Όταν ξεκίνησα αυτές τις σειρές, ανάφερα πως το ΕΙΜΑΙ,ΚΑΝΩ και ΕΧΩ είναι τα βασικά στοιχεία για την επιτυχία σου στο Δικτυακό Μάρκετινγκ. Έχουμε καλύψει μέχρι τώρα τόσο πολύ το θέμα του ΕΙΜΑΙ-δηλαδή του τι θέλεις να ΕΙΣΑΙ στο δικτυακό μάρκετινγκ; Τι θέλεις να ΕΙΣΑΙ στη ζωή; Που τελικά πρόκειται να σε πάει η επιχείρηση σου, πέρα από τα ΘΕΜΑΤΑ και τη διαδικασία του κτισίματος της επιχείρησης σου;
Καθώς λοιπόν μετακινούμαστε στο ΠΩΣ,τα πράγματα θα πρέπει να σου εμφανίζονται. Πήγαινε πίσω και άκου τα podcast  264 και 267 και θα έχω συνδέσμους στις σημειώσεις.
Θέσε τη νοοτροπία του άμεσα πάνω στο ποιος θέλεις να ΕΙΣΑΙ και στο τι γίνεσαι .Και καθώς θα το κάνεις αυτό, το μυαλό σου το μυαλό σου πρόκειται να σου κατεβάζει ιδέες πάνω στο τι να ΚΑΝΕΙΣ προκειμένου να το δημιουργήσεις αυτό.
Δώσε προσοχή σε αυτό:
Το Facebook και τα Κοινωνικά Μέσα θα γίνουν ένα μεγάλο κομμάτι αυτού. Και το Facebook πραγματικά επεκτείνει την ικανότητα σου να προσελκύεις και να επιτρέπεις τους κατάλληλους ανθρώπους στην επιχείρηση σου, οι οποίοι είναι ευθυγραμμισμένοι με εσένα, την αποστολή σου και τους στόχους σου.
Είναι μια διαχρονική αρχή και πρέπει να συμβεί.
Έχω μοιραστεί  αρκετές φορές την ιστορία μου  για το πως πήγα online την επιχείρηση μου. Το Facebook μπήκε σε σειρά για εμένα επειδή ευθυγραμμίστηκα πάρα πολύ με το όραμα μου για τη ζωή μου και για το πια ήθελα να γίνω. Όμως έδινα μάχη για να το κάνω να συμβεί.
Έμεινα δεσμευμένη όμως, και τα πράγματα άρχισαν να εμφανίζονται.
Άρχισα να μαθαίνω το internet.Γιατί; Επειδή καθοδηγήθηκα να το κάνω  αυτό.
Σήμερα οδηγούμε να κτίσω την επιχείρηση μου μέσω της Επιχειρηματικής μου Σελίδας Facebook, του Facebook Live,  του Youtube, του Blog μου και επίσης ορισμένων offline εκδηλώσεων  δικτύωσης και οικιακών εκδηλώσεων.
Και δίνω προσοχή.
Έτσι , ας εστιάσουμε στο Facebook.
Το Facebook κυριαρχείται από γυναίκες,FYI, πράγμα τέλειο για εμένα και την επιχείρηση μου. Περισσότεροι από  1 δις ενεργοί χρήστες την ημέρα. Σου φαίνεται να πεθαίνει;
ΚΑΘΕ μέρα, κάποιο άτομο από το συγκεκριμένο κοινό στόχο σου,  που μπορεί να είχε πει ΟΧΙ χθες, σήμερα λέει ΝΑΙ. Γιατί; Κάτι άλλαξε στη ζωή τους: Απολύσεις, θάνατοι στην οικογένεια,ασθένειες,γεννήσεις,μετακομιση,απογοητεύσεις,οτιδήποτε μπορεί να συνέβη.
Όταν παραμείνεις σταθερός στο Facebook,μοιραζόμενος το μήνυμα σου και το όραμα σου, θα προσελκύσεις εκείνα τα κατάλληλα άτομα!
Απόκτησε τον οδηγό μου για να κάνεις τα πράγματα γρήγορα- http://jackieulmer.com/fbforbiz.
Να κάποιοι τρόποι να χρησιμοποιείς το Facebook για να προσελκύεις τους κατάλληλους υποψήφιους.
Πρώτα, δημιούργησε μια Επιχειρηματική Σελίδα Facebook. Αυτή θα είναι το κατάστημα σου στο Facebookκαι το πρώτο και ευκολότερο μέρος να πηγαίνεις τους ανθρώπους για να μαθαίνουν σχετικά με εσένα και με το τι κάνεις. Κάνε Brand τον εαυτό σου και την εταιρία σου και δημιούργησε εκδηλώσεις με ελκυστικό περιεχόμενο και videos. Δημιούργησε εξατομικευμένα άλμπουμ με τα οποία μπορείς εύκολα να καθοδηγήσεις έναν υποψήφιο,online  και offline, να μάθει περισσότερα και να μοιραστεί τα προϊόντα σου. Και την επιχείρηση.
Δημιούργησε μια Ομάδα Facebook για πελάτες και μελλοντικούς πελάτες. Δίδασκε, διασκέδαζε και εκπαίδευε. Δες ότι δεν γράφω «πούλησε» Γιατί, αυτός είναι ο καλύτερος τρόπος για να πουλήσεις. Οι άνθρωποι θα αγοράσουν όταν τους δίνεται ένας στέρεος λόγος. Κτίσε εμπιστοσύνη μέσω της εκπαίδευσης και της ψυχαγωγίας.
ΠΟΤΕ μην προσθέτεις κάποιο άτομο σε μια Ομάδα χωρίς την άδεια του. Ρώτησε το πρώτα, και να σου πει ναι, τότε πρόσθεσε το. Ή δώσε του απευθείας τον σύνδεσμο αφού το ρωτήσεις και σου πει Ναι.
Τα Βίντεο είναι ένας θαυμάσιος τρόπος για να το κάνεις αυτό και το internet  όπως και το Facebook αγαπούν τα Βίντεο. Ειδικά τα live βίντεο. Κάνε μου ένα tweet ή στείλε μου ένα μήνυμα για να δεις πως εγώ  τα χρησιμοποιώ στην επιχείρηση μου.
Μέσω της Επιχειρηματικής σου Σελίδας και των Ομάδων σου μπορείς να διοργανώσεις εκδηλώσεις, και οι εκδηλώσεις είναι ένας σπουδαίος τρόπος για να επεκτείνεις περαιτέρω το μήνυμα σου.
Ήξερες ότι οι εκδηλώσεις που διοργανώνεις σε μια Επιχειρηματική σου Σελίδα  Facebook, συλλέγονται από την Google; Για αυτό σκέψου  δυναμικές λέξεις κλειδιά όταν κάνεις εκδηλώσεις και κάνε τις να μετρήσουν.
Και σχετικά με το Προσωπικό σου Προφίλ ή το Timeline σου; Θα πρέπει εκεί να μοιράζεσαι πράγματα;
ΝΑΙ, αλλά με έναν προσεκτικά και καλά εκτελούμενο τρόπο.
Κάνε αναρτήσεις με σέλφι φωτογραφίες με την οικογένεια και τους φίλους σου να χρησιμοποιούν τα προϊόντα σου. Το συνοδευτικό κείμενο σου να είναι ελαφρύ, διασκεδαστικό, εγκάρδιο και όχι ένα κείμενο πωλήσεων.
Δίνε πάντα ένα Κάλεσμα Σε Δράση στο τμήμα του κειμένου που να τους πηγαίνει σε μια VIP Oμάδα σου στο Facebook ή στην Επιχειρηματική Σελίδα σου στο Facebook.
Να χρησιμοποιείς τον Κανόνα 80/20, ώστε μόνο το 20% του περιεχομένου που ανεβάζεις ΤΟ ΠΟΛΥ να αφορά στην επιχείρηση σου.
Να συσχετίζεσαι  και να φτάνεις εκείνους που κάνουν σχόλια και like, αλλά να το κάνεις ιδιωτικά. Μπορείς να απαντήσεις σε ένα σχόλιο τους όταν αυτοί έχουν σχολιάσει, αλλά μην το βάλεις δημόσια.
Το πως τα κάνεις αυτά τα καλύπτω αναλυτικά στο FACEBOOK FOR DIRECΤ SALES οδηγό μου.
Μπορεί τώρα να αναρωτιέσαι. Τα χρειάζομαι και τα τρία; Προσωπικό προφίλ, Επιχειρηματική Σελίδα και Ομάδα;
ΝΑΙ, γιατί και τα τρία εξυπηρετούν τον δικό τους σκοπό και σου δίνουν τελικά πολλούς τρόπους για μια μαζική έκθεση σου.
Μάθε περισσότερα για αυτά και για το πως θα είσαι αποτελεσματικός

Και αν θέλεις ένα θαυμάσιο εργαλείο για προσχεδιασμό και αποθήκευση των αναρτήσεων σου ώστε να μπορείς να τις φτιάχνεις μια φορά την εβδομάδα και να συνεχίζεις να κάνεις άλλα πράγματα στην επιχείρηση σου, τότε δες τον ακόλουθο σύνδεσμο http://jackieulmer.com/cinch -και χρησιμοποίησε τον κωδικό CSfree  για ένα μήνα δωρεάν δοκιμή.
_____________________________________________________________________
Θέλεις να κτίσεις την επιχείρηση σου αξιοποιώντας το Facebook, και γενικότερα τις λύσεις που  προσφέρει σήμερα το internet marketing;
Θέλεις να κάνεις το δικό σου brand να ξεχωρίζει.
Μπορώ να σε βοηθήσω 
Αξιοποίησε την δωρεάν συμβουλευτική διάσκεψη 20 λεπτών που προσφέρω για να συζητήσουμε το ΠΩΣ. Προγραμμάτισε την ΠΑΤΩΝΤΑΣ ΕΔΩ

Μιχαήλ.Ι.Μαυροβουνιώτης
Coach
2105018493-6938979887

Δεν υπάρχουν σχόλια: