Παρασκευή 25 Νοεμβρίου 2016

ΕΙΣΤΕ ΕΤΟΙΜΟΙ ΓΙΑ ΧΕΙΜΩΝΑ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ;


The Demographic Cliff: How to Survive and Prosper During the Great Deation of 2014-2019


ΕΙΣΤΕ ΕΤΟΙΜΟΙ ΓΙΑ ΧΕΙΜΩΝΑ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ;
Γιατί το να κτίσετε μια επιχείρηση Δικτυακού Μάρκετινγκ είναι το καλύτερο εφεδρικό σου σχέδιο
Harry S.Dent.Jr
Οι περισσότεροι βλέπουν το δικτυακό μάρκετινγκ και σκέπτονται « Αυτός είναι ένας τρόπος να δημιουργήσω έξτρα εισόδημα. Απλά το συστήνω στους φίλους και συγγενείς μου. Μπορώ να κάνω έναρξη σχεδόν με μηδενικό κόστος και να το τρέξω με μερική απασχόληση».
Κι έχουν δίκιο. Δεν μπορείτε να ξεκινήσετε  πολλά άλλα είδη επιχειρήσεων με τέτοιο μικρό κόστος. Αυτό είναι το δελεαστικό πράγμα σχετικά με το δικτυακό μάρκετινγκ. Όταν όμως βλέπω την οικονομία, αντικρίζω κάτι περισσότερο από αυτό.
Η οικονομία έχει τέσσερες εποχές: Μια ανοιξιάτικη έκρηξη (άνθηση),μια καλοκαιρινή πληθωριστική ύφεση, μια φθινοπωρινή άνθηση φούσκα και μετά μια χειμωνιάτικη ύφεση και «αποτοξίνωση χρέους». Είδαμε μια θορυβώδη έκρηξη την δεκαετία του 90 και του 2000, καθοδηγούμενη από τους baby boomers που μεγάλωναν την οικογένεια τους και αγόραζαν σπίτια. Όμως μια τέτοια ισχυρή άνθηση πάντα καταλήγει σε μια φούσκα και οι φούσκες θα πρέπει να σπάνε. Είχαμε μια φθινοπωρινή άνθηση φούσκα που την ακολούθησε μια χειμερινή περίοδος αναταράξεων.
Τι μου λέει αυτό αν  κάνω μάρκετινγκ σε υποψηφίους ή αν είμαι υποψήφιος που ψάχνει για επιχειρήσεις; Μου λέει « δεν χρειάζομαι απλά μια εναλλακτική ή έξτρα πηγές εισοδήματος, χρειάζομαι ένα εφεδρικό σχέδιο»
ΕΝ ΟΨΕΙ ΤΟΥ ΧΕΙΜΩΝΑ
Αν είσαι ένας baby boomer όπως εγώ- τότε έχεις δει την ανοιξιάτικη άνθηση, και την  φθινοπωρινή φούσκα. Όμως δεν έχουμε δει έναν χειμώνα. Μπορούμε να διαβάσουμε για αυτόν (Εδώ στην Ελλάδα βέβαια τον ζούμε από το 2011).Τον έχω μελετήσει: 1929-1945 ήταν η μεγαλύτερη περίοδος χειμώνα όταν όλο το υπερβάλλον χρέος έπρεπε να διαγραφεί. Και κατέληξε αυτό στον χειρότερο παγκόσμιο πόλεμο στην ιστορία πριν να έχουμε την επόμενη περίοδο άνοιξης. Πριν όμως, όλες οι φούσκες του χρηματιστήριου και των ακινήτων έπρεπε να προσγειωθούν στην πραγματικότητα. Η χειμερινή περίοδος είναι μια δύσκολη εποχή, όμως την χρειαζόμαστε επειδή θέτει το στάδιο για την επόμενη κύρια καινοτομία και κύκλο ανάπτυξης.
Δεν έχουμε τίποτα πέραν της ανάπτυξης στην οικονομία από την τελευταία περίοδο χειμώνα. Βέβαια από το 1945 ποτέ δεν είχαμε μια μεγάλη ανάπτυξη στον κόσμο, όμως τώρα ο χειμώνας είναι πάνω μας, και οι άνθρωποι δεν ξέρουν τι να κάνουν.  Σύμφωνα με την έρευνα μου, η περίοδος του χειμώνα ξεκίνησε κατά το 2008. Το προβλέψαμε αυτό πριν από είκοσι χρόνια επειδή γνωρίζαμε ακριβώς πότε οι άνθρωποι ξοδεύουν  τα περισσότερα χρήματα: Στην ηλικία των 46 κατά μέσο όρο. Οι baby boomers έχουν κορυφώσει τις δαπάνες τους, έτσι τώρα έχουμε μπροστά μας μια ύφεση.
«Λοιπόν», είπε η κυβέρνηση, « δεν πρόκειται να το αφήσουμε να συμβεί. Κάθε δολάριο που μειώνεται η οικονομία, κάθε δολάριο που χάνει μια τράπεζα, εμείς θα δημιουργούμε χρήματα  από το πουθενά και θα το αντισταθμίζουμε». Αυτή η λύση όμως δεν μπορεί να δουλέψει μακροπρόθεσμα. Όπως προβλέπω στο βιβλίο μου  The Demographic Cliff, εμείς πρόκειται να δούμε αυτή την περίοδο του χειμώνα να επιταχύνεται ξανά, συγκεκριμένα μεταξύ 2014 και 2019.
Την δεκαετία του 30, η ανεργία ήταν 25%.Οι επιχειρήσεις και οι τράπεζες έπεφταν σαν τα έντομα- και αυτό ήταν απαραίτητο. Η απομόχλευση ενός    χρηματοοικονομικού περιουσιακού στοιχείου φούσκα , είναι σαν μια μεγάλη αποτοξίνωση στα θεραπευτικά επαγγέλματα, μια υπερεκτεινόμενη αποτοξίνωση. Είσαι υπέρβαρος-αναφορικά με χρέη- και θα πρέπει να αδυνατίσεις και να διώξεις πολλές τοξίνες από το σώμα σου.
Είναι μια επίπονη διαδικασία, αλλά ανταμείβει μακροπρόθεσμά .Αν εγώ ήμουν ένας υποψήφιος, δεν θα κοίταγα να κάνω το δικτυακό μάρκετινγκ, απλά μισή  μέρα την εβδομάδα και ίσως να έβαζα μια δεκάδα ανθρώπων στην ομάδα μου. Θα το έβλεπα σαν το εφεδρικό μου σχέδιο και θα έκτιζα έτσι με τον καιρό μια επιχείρηση ολικής απασχόλησης.
Η ΕΠΟΜΕΝΗ ΑΝΘΗΣΗ
Αν δεν ήταν για την κυβέρνηση αντικίνητρο, θα βρισκόμασταν ήδη σε βαθιά ύφεση, και θα βρεθούμε. Ως  έχοντες την ηλικία των baby boomers και μη ξοδεύοντας πλέον επειδή τα παιδιά έχουν φύγει από «τη φωλιά» ένας από τους καλύτερους κλάδους θα είναι η υγεία και η ευεξία σε αντίθεση με την υγειονομική περίθαλψη, επειδή το σύστημα υγειονομικής περίθαλψης είναι υπερφορτωμένο και απίστευτα δαπανηρό (τι να πούμε εμείς στην Ελλάδα για αυτό!). Στους ανθρώπους έχουν υποσχεθεί  δικαιώματα που δεν μπορούν να εκπληρώσουν, έτσι λοιπόν το σύστημα πρόκειται να συμπιεστεί τα ερχόμενα χρόνια και δεκαετίες.
Η Υγεία και Ευεξία, τόσο κακές όσο κακή θα γίνεται η οικονομία, θα είναι ένας από τους κορυφαίους κλάδους, επειδή οι Baby Boomers πρόκειται να ξοδεύουν περισσότερα χρήματα σε αυτά  καθώς θα ξοδεύουν λιγότερα χρήματα για οτιδήποτε άλλο- όπως κατοικία, αυτοκίνητα, τροφή, εκπαίδευση παιδιών κ.λ.π.
Η απώλεια βάρους συγκεκριμένα πρόκειται να γίνει ο καλύτερος τομέας την επόμενη δεκαετία. Οι άνθρωποι ζυγίζουν περισσότερα κιλά  στην ηλικία των εξήντα. Τα 50 είναι όταν οι άνθρωποι ανησυχούν περισσότερο για την αύξηση σωματικού βάρους. Παλιότερα ήταν ίσως σωστά που οι άνθρωποι παντρευόντουσαν στα τέλη της εικοσαετίας τους ή στις αρχές των 30 τους. Αυτά είναι τα ηλικιακά πλαίσια που οι άνθρωποι ενδιαφέρονται περισσότερο για την απώλεια βάρους, αλλά πράγματα όπως τα συμπληρώματα διατροφής και τα προϊόντα αντιγήρανσης θα αναπτυχθούν καλά στις δεκαετίες των 60 και 70, ακόμη και στις αρχές των 80 για τις γυναίκες που ζουν περισσότερο.
Πολλοί άνθρωποι επίσης είναι που δεν αντιλαμβάνονται ότι το προσδόκιμο ζωής στις ΗΠΑ είναι 79.6, αλλά αν οι άνθρωποι το κάνουν αυτό (υποστήριξη της ευεξίας τους με συμπληρώματα διατροφής , και προϊόντα αντιγήρανσης) στην ηλικία των 63, τότε  θα ζήσουν μέχρι τα 85 κατά μέσο όρο. Η ευεξία έχει μια μακράς ανάπτυξης καμπύλη σε μια οικονομία στην οποία σχεδόν οτιδήποτε άλλο-στέγαση, αυτοκίνητα ,βασικοί κλάδοι- πρόκειται να πάνε προς τα κάτω, Αυτός λοιπόν είναι ένας τέλειος κάδος για να μπείτε μέσα ως ένα εφεδρικό σχέδιο.
Δείξτε στους υποψηφίους σας ότι χρειάζονται πραγματικά ένα εφεδρικό σχέδιο σε μια αμφισβητήσιμη οικονομία. Το δικτυακό μάρκετινγκ δεν είναι απλά ένας τρόπος δημιουργίας βήμα-βήμα της δικής σου επιχείρησης και για να έχεις ένα εφεδρικό σχέδιο στην περίπτωση που χάσεις τη δουλειά σου ή  η τωρινή επιχείρηση που έχεις αρχίσει να μην πηγαίνει καλά. Επιπλέον αυτών, αν είσαι στον κλάδο ευεξίας, αντιγήρανσης ή απώλειας βάρους, τότε πρόκειται να μπεις σε ένα από τα  καλύτερα τμήματα της οικονομίας για τις επόμενές μία ή δύο δεκαετίες.
Ως marketers θέλουμε να αναζητάμε «πεινασμένους» ανθρώπους, και θέλουμε να τους έχουμε «πεινασμένους». Η έρευνα μου λέει ότι αυτή η εποχή πρόκειται να είναι πιο δύσκολη από οποιαδήποτε άλλη και, ειδικά τα επόμενα έξι με δέκα χρόνια. Το καλύτερο βήμα που μπορείς να κάνεις για να αποκτήσεις τον έλεγχο του πεπρωμένου σου είναι να έχεις την δική σου επιχείρηση. Αν επιτύχεις σε αυτό, τότε μπορείς να βοηθήσεις και άλλους ανθρώπους να κάνουν το ίδιο. Δεν είναι αυτή μια αποστολή που αξίζει τον κόπο;
Ο HARRYS.DENT,JR είναι  ένα φημισμένος οικονομολόγος στις οικονομικές του προβλέψεις, ο οποίος προσφέρει μια ανανεωτική θετική και κατανοητή οπτική του οικονομικού μας μέλλοντος και του επαγγέλματος του δικτυακού μάρκετινγκ. Έχει Harvard MBA, είναι ανάμεσα στους Fortune 100 συμβούλους  επενδύσεων σε νέες επιχειρήσεις, σχολιαστής στα νέα, και bestselling συγγραφέας  εννέα βιβλίων, συμπεριλαμβανομένου του
The Demographic Cliff: How to Survive and Prosper During the Great Deation of2014-2019.

 ________________________________________________________________
Θέλετε να έχετε μια συζήτηση μαζί μου για το πως μπορείτε να το κάνετε αυτό.Ήδη εδώ και 10 χρόνια έχω δημιουργήσει ένα  δικό μου δίκτυο  επιχειρήσεων  δικτυακού μάρκετινγκ και επίσης είμαι σύμβουλος ανάπτυξης σε πολλές άλλες πέραν του δικού μου δικτυου. Δεν έχετε παρά να με καλέσετε στα 2105018493 και 6938979887 για να κανονίσουμε μια online συμβουλευτική συζήτηση ή να την κλείσετε τώρα πατώντας τον ακόλουθο σύνδεσμο http://meetme.so/MICHAILMAVROVOUNIOTIS
Μιχαήλ.Ι.Μαυροβουνιώτης
MLM Coach
The Demographic Cliff: How to Survive and Prosper During the Great Deation of 2014-2019

Δεν υπάρχουν σχόλια: